Komşumu yaptığı gürültüden dolayı nasıl şikayet ederim?

Komşumu yaptığı gürültüden dolayı nasıl şikayet ederim?

kolay gelsin
alt kat komşularım 2 kattada çocuklu aile var.her akşam gece 3 lere kadar sürekli evde atlamacalar balkonda kapı önünde çığlık atmalar 3 senedir biri 1 senedir diğeri ile uğraşıyorum
iyilikle uyardık olmadı bağırdık olmadı.komşumu evden çıkarttırmak için ne gibi bir prosedür uygulamam gerekiyor.polise şikayet edebiliyormuuym.

-   Ceza

Polise, savcılığa şikayet edebilirsiniz. Ceza alırlar. Kat Mülkiyeti Kanunu 25. maddesi uyarınca site yönetiminden karar aldırıp alt komşunuzun evini sattırma hakkınız da vardır.

Kat maliklerinden biri bu kanuna göre kendisine düşen borçları ve yükümleri yerine getirmemek suretiyle diğer kat maliklerinin haklarını, onlar için çekilmez hale gelecek derecede ihlal ederse, onlar, o kat malikinin müstakil bölümü üzerindeki mülkiyet hakkının kendilerine devredilmesini hakimden istiyebilirler. Bu gibi bir kat maliki hakkında, bağımsız bölümün mülkiyetinin hükme en yakın tarihteki değeri o kat malikine ödenerek bu mülkiyetin diğer kat maliklerine, arsa payları oranında devredilmesi için davanın açılması, aksi kararlaştırılmış olmadıkça, diğer kat maliklerinin sayı ve arsa payı çoğunluğuyla karar vermesine bağlıdır. Bu karara rağmen kat maliklerinden bir kısmı bu davayı açmak istemezse, davayı öteki kat malikleri açar ve hâkim hüküm vermeden önce devir bedelinin ileride hak sahibine ödenmek üzere bankada üçer aylık vadeli hesaba yatırılması ve makbuzunun ibrazı için davacılara resen belirleyeceği uygun bir süre verir. Devir bedelinin süresi içinde yatırıldığına ilişkin belge ibraz edildiğinde ve davanın kabulü halinde hâkim, davalının bağımsız bölümünün mülkiyetinin davayı açmış olan kat maliklerine arsa payları oranında devredilmesine ve devir bedelinin işlemiş faiziyle birlikte davalıya ödenmesine karar verir.

1 yorum

Sizin tahliye hakkınız yoktur ama şikayet edip ceza aldırabilirsiniz.

1 yorum