Haklı fesih sebebiyle işçi alacağı

Haklı fesih sebebiyle işçi alacağı

öncelikle kolay gelsin. taşerondan 696sayılı khk gereği sürekli işçi kadrosuna geçerken yapılan idari yanlışlıktan dolayı maaşım eksik ödendi. yüksek hakem kurulu tarafından imzalanan sözleşme gereği maaşlar 2 yıl süreyle değiştirilemedi. mağduriyetimin giderilmesi için bu süre içerisinde kamu denetçiliği kurumuna başvuruda bulundum. çalıştığım kurum alacaklarım için kamu denetçiliği kurumuna’ sözleşmeden sonra verilmesinde herhangi bir sakınca yoktur’ gibisinden cevap verdi. fakat sözleşme bittikten sonra yazdığım talep dilekçemde hiçbir sebep gösterilmeyerek baştan savma bir cevap verildi. velhasıl geçmiş haklarımı alamadım. sonrasında tekrar sözleşme imzalandı. şimdi ise istifa etmeyi düşünüyorum. geçmişteki ödenmeyen alacaklarımı haklı fesih sebebi gösterip kıdem tazminatı, işsizlik ödeneği ve geçmiş alacaklarımı alabilir miyim . yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.

3 yıl   tahatan33   -  Diğer
3 yanıt - paylaş

Merhaba,

İşçinin iş kanunundan kaynaklı işçilik alacaklarının ödenmemesi sebebiyle haklı fesih hakkı bulunmaktadır. Önce arabuluculuk ardından dava yoluyla tüm haklarınızı tahsil etmeniz mümkündür.

Merhaba iletişime geçelim sizinle cep no yada mail adresinizi ogrenebilir miyim

Özel bir yorumu görüntülüyorsunuz, tümünü görüntüleyin.

Avukatlara soru sormak için,