Ev tapusu

Ev tapusu

Uzun süre önce babam arkadaşından ev almak için kredi istedi arkadaşı kabul etti .evi aldık tüm taksitlerin ödedik ama bir süre sonra babam arkadaşıyla anlaşamadı arkadaşı evi satmak istiyor yardımcı olabilir misiniz zor durumdayız .

1 yıl   damla-coskun   -  Diğer
1 yanıt - paylaş

Merhabalar,
Hiç vakit kaybetmeden tapu iptal ve tescil davası açılmalı ayrıca gayrimenkulün üçüncü kişilere devrini önlemek için ihtiyati tedbir kararı talep edilmelidir. Zira babanızın arkadaşı tapu şu an kendisine ait olduğu için başkalarına devredebilir. Tapu iptal ve tescil davasında mahkeme ihtiyati tedbir kararı vererek tapunun dava sonuçlanıncaya dek üçüncü kişilere satışını, devrini engeller. Yine bu davada kredi ödemesini babanız yaptığı için dolayısıyla evin bedelini babanız ödediği için tapunun iptali ve babanızın adına tescili sağlanacaktır. Hak kaybı yaşamamanız açısından davanın mutlaka gayrimenkul hukuku alanında uzman bir avukat aracılığıyla takip edilmesi gerekir. Tarafıma ulaşmanız halinde size konuyla ilgili daha detaylı bilgi verebilir, dilerseniz davanın açılması ve takibi süreçlerini avukatınız olarak yürütebilirim. 05332817168 nolu irtibat hattımdan benimle iletişime geçebilirsiniz.
Av. Kübra Elbirler

0 yorum -

Özel bir yorumu görüntülüyorsunuz, tümünü görüntüleyin.

Avukatlara soru sormak için,