Anlaşmalı boşanmasında sıkıntı

Anlaşmalı boşanmasında sıkıntı

3+ yıl   tomurcuk   -  Diğer
2 yanıt - paylaş

Karşı taraf feragati ancak hata hile veya tehdit nedeniyle feragat dilekçesi verdiğini ileri sürerek yapabilir. Şayet karşı tarafın feragatinin iptali dilekçesini mahkeme kabul etmişse önünüzde iki yol var; birinci olarak mahkemenin bu kararının yanlış olduğunu belirten bir dilekçe verip dosyanın feragat nedeniyle kapatılması gerektiğini iddia edebilirsiniz. İkincisi siz de karşı tarafın sizi hileyle kandırdığını dolayısıyla sizin de feragat beyanınızın geçersiz olduğunu ileri sürerek mahkemece verilen hükmü istinaf edip kararın kesinleşmesini engelleyip ayrıca karşı tarafın açtığı diğer davaya karşı dava açabilirsiniz. Karşı tarafın kurnazlığı meseleyi karışık hale getirmiş olup vakit geçirmeden bulunduğunuz yerden bir avukatla görüşmenizi tavsiye ederim.

0 yorum -

Özel bir yorumu görüntülüyorsunuz, tümünü görüntüleyin.

Avukatlara soru sormak için,