AİLE MAHKEMESİNE DELİL SUNMA

AİLE MAHKEMESİNE DELİL SUNMA

Değerli hukukçu ve hukuksever arkadaşlar hayırlı günler,

Adana 6. aile mahkemesi tarafından tensip zaptının eski avukatımıza geldiğini öğrendik. Ama daha öncesinde hastane raporunu biz delil olarak sunduk. Sonra eski avukatımız bizi arıyarak tensip tutanağına göre kendisine daha verdiğimiz belgeleri süresi dolmadan mahkemeye vermemiz gerektiğini söyledi.Bizde onları alıp delil olarak mahkemeye dilekçe ile verdik.Süresi geçmemişti.Ama daha önceden birkaç delil evrağı bir dilekçe vermiş olmamız sonrasında da verdiklerimizi geçersiz kılar mı?

Bu konuda kısa bir cevapta olsa yardımcı olabilirseniz sevinirim.Malesef avukat tutamıyoruz.Baroya başvurduk ama henüz tam bir cevap alamadık.

Saygılarımla.

Çok zor durumda kaldık.

-   Diğer

Adli yardım bürosuna başvururken mutlaka alakanız olan mahkeme ile alaklı hukuk sitelerinden önemli bilgiler edinip not edin çünkü adli yardım barosu avukatları asgari düzeyin en altında mahkemelere delil ve talep isteminde bulunuyorlar. Yani sizi haklarınızdan mahrum bırakabilirler çok dikkat edin kanun maddelerini araştırın bilginiz dahilinde olsun. Delil dilekçesi ile alakalı dosyayı UYAP'dan inceleyip duruşma zaptına bakmanız lazım en son ne hükümler verilmiş diye. Gerekirse duruşmada sesli olaraktan bu durumu beyan edin.