KİRA SÖZLEŞMESİ BİTTİ TAHLİYE NASIL OLUR

KİRA SÖZLEŞMESİ BİTTİ TAHLİYE NASIL OLUR

Kiracımın sözleşmesi bitti 3 aydır kira vermeden oturuyor ve çıkmıyor. tahliye taahhüdüne dayanarak nasıl bir yol izleyebilirim.

-   Diğer

Merhabalar Emircan Bey,
Belirli süreli sözleşmelerde kiralananın vasfına göre kira sözleşmesinin süresi bitmeden önce yazılı bildirimde bulunulmadığı takdirde kiralananın sözleşmesi belirsiz süreli olarak devam edecektir. Elinizde bulunan Tahliye Taahhütnamesine dayanarak kiracınızı çıkartmak için tahliye davası açabilir ya da İcra dairesi kanalıyla tahliye taahhütnamesine dayanılarak kiracının tahliyesini sağlayabilirsiniz. Detaylı bilgi için ramazansimsekt@gmail.com mail adresi üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.

Örnek 13 ve 14 takibi yapılmalıdır.

Merhaba, tahliye taahhtürnamesiyle icra takibi başlatılabilir. Hukuki destek için 05455788853 numaralı telefondan tarafıma ulaşabilirsiniz.
Av. Efecan Çevik

Merhabalar,
Elinizdeki yazılı tahliye taahüdü ile kiracıya karşı icra takibi başlatılarak kiracının cebri icra yoluyla tahliye edilmesi mümkündür. Tarafıma ulaşmanız halinde icra takibinin başlatılması ve tahliye süreçlerini avukatınız olarak yürütebilirim. 05332817168 nolu irtibat hattımı arayarak benimle iletişime geçebilirsiniz.
Av. Kübra Sözen