Konkordato ilan eden şirket aleyhine icra takibi yapılabilir mi?

Konkordato ilan eden şirket aleyhine icra takibi yapılabilir mi?

Eşim işyerinden evlilikten dolayı ayrıldı ancak kidrm tazminatının bir kısmını ödemediler arabuluculuk hukukuna başvurduk. Sonuc olumlu sonuçlanmadı. Daha sonra pandemi süreci oldu bugün açıldı icra kurumu ancak icra talebinde bulunamadık şirket konkordato ilan etmiş bu yüzden başvuramazsınız denildi. Ancak bizim alacagimiz konkordato ilan edilmeden once arabuluculuk bürosunda kesinlesmis ve belgelenmistir. Ancak kıdem tazminatı olduğunda istisna oluyor diye biliyorum yani icra takibi yapılabiliyor. Bu konu hakkında ne yapmamız gerekiyor nereye başvurmalıyız yardımcı olurmusunuz. Teşekkür ederim

-   İcra

İşçilik alacakları öncelikli alacaklardandır. Elinizde arabulucu anlaşma belgesi veya mahkeme kararı yerine geçen başka bir belge varsa konkordato komiserliğine ve konkordato için başvurulan mahkemeye sunup alacaklı olarak kaydınızı yaptırabilirsiniz. İcra takibinde bulunma hakkınız vardır. Ancak işçilik alacağı olduğu için elinizde mahkeme kararı veya arabulucu anlaşma tutanağı yoksa borçlu itiraz edip takibi durdurur bu defa yine dava açmak zorunda kalırsınız süreç uzar.

Elimizde belgemiz var. Arabuluculuk bürosundan vermişlerdi bununla icra takibi başlatabilirsiniz diye. Peki konkordato komiserliği nerde adliyede hangi bölüme başvuracağım çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler icin