Site aidatı arttırma kararı nasıl alınır, site sakinlerinin itiraz hakkı var mı?

Merhaba

Sitede aidat 50 TL 80 e çıkartmak istiyorlar ben kabul etmiyorum kiraciyim yönetici avukata veririm icra ile alırım diyor.

1-site diye geçiyor ama site değilmiş öğrendiğim kadarıyla her bina bağımsız bölüm mus
2- karar alırlarsa 80 yatırmak zorunda mıyım ne kadar yatırmalıyım yardımcı olurmusunuz yönetici maliye de çalışıyormus herkesi tehtid ediyor hemen icraya veririm diye. 20 yıldır aynı yerde oturuyorum 2 ay gecikmemistir aidat ödemem.

3- ev sahibini mi ilgilendirir kiracıyı mi aidat artışı ödeyen kiracı sonuçta yani ben ????

-   Ticaret

Kat malikleri kurulunca verilen kararlar aleyhine, kurul toplantısına katılan ancak 32 nci madde hükmü gereğince aykırı oy kullanan her kat maliki karar tarihinden başlayarak bir ay içinde, toplantıya katılmayan her kat maliki kararı öğrenmesinden başlayarak bir ay içinde ve her halde karar tarihinden başlayarak altı ay içinde anagayrimenkulün bulunduğu yerdeki sulh mahkemesine iptal davası açabilir; kat malikleri kurulu kararlarının yok veya mutlak butlanla hükümsüz sayıldığı durumlarda süre koşulu aranmaz. Kat maliklerinden birinin yahut onun katından kira akdine, oturma hakkına veya başka bir sebebe dayanarak devamlı surette faydalanan kimsenin, borç ve yükümlerini yerine getirmemesi yüzünden zarar gören kat maliki veya kat malikleri, anagayrimenkulün bulunduğu yerin sulh mahkemesine başvurarak hâkimin müdahalesini isteyebilir.

Dolayısıyla söz konusu kararın iptali için 6 ay içinde dava açma hakkınız var dava açmazsanız kararı kabul etmiş sayılırsınız. Kanunda öngörülen usul bundan ibarettir. Hakkınızı aramak isterseniz dava açın. Kiracı olarak hem sizi hem ev sahibini ilgilendirir, ikiniz de kat malikleri kanunundan yararlanabilirsiniz, kanuna tabisiniz.